Surffailin katsomaan tuolta blogilistan sivuilta, että kuinka saisin sellaisen systeemin tänne että joku voisi tilata mun blogin (mitä ikinä se sitten käytännössä tarkoittaakaan) ja pääsi perinteinen, mutta aina tilanteeseen kuin tilanteeseen sopiva "mitä **ttua" kun löysin sieltä jotain kautta oman blogini ja "Lisätietoa" linkin takana lukikin että blogillani on "35 tilaajaa (7 uutta!)" Ihan uskomatonta, niin monta? Ja jos se ei ollut tarpeeksi niin olen vielä suht kuuminta hottia +119.6° No huhhuh, olis riittänyt  -5° yläpuolella pysyminen.. Miten tällaisessa kuumuudessa voin enää kuvitella esitteleväni viikon aikana työstämiäni lahjoitukseen meneviä pipoja? Tilkkupeittoa? 

Sain SNY:ltäni jo viime torstaina/perjantaina pehmeän paketin, jonka sisällöstä lisää tulevan viikonlopun aikana kun on enemmän aikaa bloggaukselle :)

Opiskelut ovat alkaneet hiukan takkuillen, mutta päivä kerrallaan. Tärkeintä on ettei tule jäätyä säälittelemään ahdistusta, paniikkeja ja pahaa oloa, vaan pyrkisi niissä omissa rajoissaan jaksamaan päivä kerrallaan. Kannustuspuhetta itselleni. Toimisikohan.. Ajattelin pitkästä aikaa painaa viikonloppuna paitoja itselleni, kaupungilla kun on tullut vastaan pari sopivaa teesiä "Normaalit ihmiset inhottavat minua" sekä "Mitä mä oikein stressaan?" joista jälkimmäistä ajattelin käyttää jakson koeviikolla ahkeraan. Asiallisia paitoja löytyy valmiina Mentalwearista sekä Mielipukineesta.

 

edit: Ootte te kyllä kaikenlisäks vielä hirmu nopeita! Kiitos vihjeen, korjasin Mentalwearin linkin. Ja ostin muuten äsken paidan ja vähän paniikkikarkkia..Oon se minäkin aika nopee, ainakin noin herätysostosten suhteen.